Thursday 2 May 2013

Peliknya Lelaki dan Anehnya Perempuan

4:58 petang , 2/5/2013

Tergerak jemari aku mencipta blog , and it takes 3 mins untuk otakku mengoutputkan tajuk . Seperti biasa didengar tajuk gubahan minda aku ini , aku adalah penggemar setia buku Men are from Mars , Women are from Venus . Jadi kupilih tajuk ini bersempena sesuatu yang  membuat fikiranku selalu tertanya-tanya , benarkah sikap lelaki begitu  pelik dimata wanita dan benarkah perempuan pula amat aneh dimata lelaki ?????



Seriously tak tipu punya setetmen i tell u huh , aku memang selalu heran dengan sikap dan cara kebanyakan lelaki ni  berfikir .
Memang ler cik Ven , sebab kau tu perempuan , tu la kau macam nak persoal lelaki kan kan ? typical women punya cik ven !! 

eh eh rileks beroo !! jangan bersikap aneh sangat disini sebab aku yakin disebabkan perbezaan itu jugalah dia (pengarang) meletakkan lelaki itu datangnya dari planet yang lain dan perempuan pula dari planet yang lain , bukan ? adil dan saksama .
Apa punya bodoh la cik Ven ni percaya sangat buku kapiaq tu ? Hidup la dalam kehidupan sendiri , biarlah dengan lelaki dengan kehidupan dia dan perempuan dengan kehidupan dia . GET A LIFE , cik Ven !

wow wow ! Tapi jangan lupa , disebabkan kehidupan aku pastinya pasti akan ada kaitan dengan lelaki , aku mahu untuk memahami kenapa lah lelaki sikapnya begini , kenapa lah lelaki ini sengalnya begini . 

Jadi disebabkan itu lah , tajuk blog ini jadi seperti ini . selamat membaca !

No comments: